Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Heeft u nog vragen omtrent de dienstverlening van Cratos Mobility? Neem dan een kijkje tussen de selectie van meestgestelde vragen. Indien u er niet uitkomt kunt u gerust telefonisch contact opnemen, onze medewerkers staan u graag te woord.
Is het annuleren van een aanvraag mogelijk?
Ja dat kan, en zelfs nog kosteloos ook. Annuleren is geheel kosteloos indien u ons meer dan drie uur voor aanvang van de rit op de hoogte brengt.
Voor het annuleren van een auto of bus met chauffeur worden kosten in rekening gebracht, te weten:
- tenminste 22 dagen voor de dag van de opdracht 15% van de overeengekomen ritprijs met een minimum van € 35,-
- op de 21e dag of tussen 21 en 14 dagen voor de dag van de opdracht: 30% van de overeengekomen ritprijs
- op de 14e dag of tussen 14 en 2 dagen voor de dag van de opdracht: 50% van de overeengekomen ritprijs
- op de 2e dag voor de dag van de opdracht: 75% van de overeengekomen ritprijs
- op de dag van vertrek of tijdens de opdracht: de volledige ritprijs
Moet ik direct betalen bij de chauffeur?
Nee, u kunt niet bij de chauffeur betalen voor uw rit. U ontvangt ongeveer een week na afloop een factuur van ons per e-mail. Deze wordt samengesteld op basis van nacalculatie. U betaalt dus voor het werkelijk aantal gemaakte uren.
De factuur is op elk gewenste manier te voldoen.
Hoe weet ik wie de chauffeur zal zijn?
Wanneer de planning een geschikte chauffeur heeft gevonden uit uw regio, ontvangt u van ons een e-mail met naam en telefoonnummer. De chauffeur ontvangt deze gegevens ook van u. Mochten er onduidelijkheden zijn, neem dan direct contact op met de chauffeur of bel gerust even met de planning.
Ik ben erg tevreden, kan dezelfde chauffeur mij vaker rijden?
Een dag na uw rit ontvangt u van ons een bericht waarin u de chauffeur kunt beoordelen met één druk op de knop. Indien u tevreden bent komt dit bij een volgende aanvraag altijd naar boven en benaderen we deze chauffeur als eerst.
Ons streven is altijd om een vast aantal chauffeurs voor u klaar te hebben staan.
Wat zijn de voordelen als ik vaker ritten afneem?
Wanneer u meerdere ritten per week bij ons afneemt, is het mogelijk een korting te krijgen op het uurtarief. Daarnaast krijgt u een eigen account in onze online Portal. Hier kunt u eenvoudig uw ritten in het systeem zetten. Wij doen de rest.
Wanneer is Cratos bereikbaar?
De planning van Cratos is doordeweeks en in het weekend van 07:00 – 00:00 uur uitstekend bereikbaar. Heeft u vragen? Schroom dan niet om te bellen met een medewerker.